Cumartesi, Ocak 27, 2007

"LoaderLock Was Detected" hatasının çözümü

DirectX uygulaması yaparken bolca karşıma çıkan bir problemdi.Birgün düşündüm ve bu soruna şöyle bir çözüm getirdim.VS 2005 te Debug menüsünden Exceptions... başlığına girdim ve oradan Managed Debugging Assistants a tıkladım açılan ağaç görünümünden LoaderLock u buldum ve tikini kaldırdım.

Projemi yeniden çalıştırdığımda aynı hatayı bir daha almadım.Böylelikle sorunumu da çözmüş oldum.Bu yöntemin benimsenmesi registry den işlem yapıp anahtar-değer vermeye oranla daha güvenlidir.Çünkü registry den yaptığımız müddet çalıştırdığımız hiçbir uygulamada exception vermeyecektir.Bu avantaj gibi gözüksede bana dezavantaj gibi geldi.Bazen ne hata yaptığımızı bulup ona göre işlem yapabilmeliyiz öyle değil mi? ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler.